T.C. Mİllî Eğİtİm BakanlIğI
RİZE / MERKEZ - Rize İmam Hatip Ortaokulu

HEDEF LGS 2024

Nis

Okulumuz Rehber Öğretmenleri tarafından 8.sınıf öğrencilerimize yönelik  “Dikkat ve Odaklanma” , “Sınav Kaygısı ve Baş Etme Yolları” ile ilgili seminer verildi.

Nis

Şbt

Okul Rehber Öğretmenlerimiz tarafından 8.sınıf öğrencilerimize "Etkili Ders Çalışma Yöntemleri" konusunda seminer verildi ve broşür dağıtıldı.

Şbt

Rİze Miili Eğitim Müdürü Yusuf Tüfekçi, ve Rize Milli Eğitim Müdür Yardımcısı Eyüp Furtuna koordinatörlüğünde, Din Öğretimi Genel Müdürlüğüne bağlı okul müdürleri  ve Hedef LGS 2024 ve YKS okul koordinatörleriyle Şehit Onur Kılıç Kız Anadolu İmam Hatip Salonu'nda toplantı düzenlendi.

Ara

Hedef LGS 2024 etkinlikleri kapsamında motivasyon amaçlı olarak Ziraat Çay Bahçesi, Derepazarı meşhur pidecilerine gezi düzenlendi, halı saha futbol maçı yapıldı.

Ara

Hedef LGS 2024 etkinlikleri kapsamında kitap okuma etkinlikleri düzenledik.

Ara

Soru çözmede karşılaşılan güçlükler, etkili soru çözme teknikleri konusunda okulumuz Rehber öğretmenleri tarafından öğrencilere bilgiler verildi.

Ara

Okulumuz Rehberlik servisi tarafından hazırlanan zaman yönetimi broşürleri sınıflara dağıtılarak gerekli bilgiler aktarıldı. Ayrıca Zman yönetimi broşürü Hedef Lgs panosuna da asıldı.

Ara

8. sınıf öğrencilerimizi, bir üst eğitim kurumlarına geçişte motive etmek, okulları tanıtmak ve bilgi edinmek amacıyla okul rehber öğretmenlerimiz Mehmet Yazıcı ve Hamit Kahya koordinesinde lise tanıtım faaliyetleri kapsamında Güneysu Şehit Kemal Mutlu Fen Lisesi, Rize Sosyal Bilimler Lisesi, Kaptan Ahmet Erdoğan İmam Hatip Lisesi ve Şehit Erhan Dural Kız Anadolu İmam Hatip Lisesi'ne  okul gezileri düzenlenmiş olup öğrencilerimize bir üst eğitim eğitim kurumlarını yerinde görme fırsatı sunulmuştur.

Kas

Hedef LGS 2024 amaç ve hedeflerini görüşmek üzere 7 ve 8. Sınıf rehber öğretmenleri ve bu sınıflarda derse giren öğretmenlerle birlikte okul müdürümüz Zeki Kuvel başkanlığında 19 Ekim 2023 Perşembe günü  zoom üzerinden toplantı gerçekleştirdik.